onsdag 21 januari 2009

Hmmm.....

ska jag på jobb eller ska jag inte på jobb?!?!?! tänk om man visste. Väskan står halvt som halvt redo o jag väntar på att de ska durra till i mobilen o de ringer från Galaxen o vill att jag kommer ihelgen igen. Mina bästa vänner e ju ombord oxå o vi vill ju jobba ihop!!! jaja..har ju morgondan på sig oxå, för de kan ringa i sista minuten o då e de bara o dra. Skulle verkligen behöva åka iväg igen för o få lite mer pengar o fylla plånboken me. Denna månad e ju för jä....ig o nu känns de verkligen att man e fattig o letar verkligen efter jobb överallt nu för o få en tryggare tillvaro. Denna oro i kroppen gör mig galen snart!!! Varför e de just på nätterna oxå som man grubblar på allt o ingenting o försöker lösa världsliga problem, o varför kan inte vi ha den stora turen me oss att vi vinner några miljoner o bara va bekymmerslös sen. Hörde att de va någon som vunnit 100milj.!!! hallååå!!!varför så mycke???de vore väl bättre om de dela ut fler vinster istället så alla får ta del av glädjen o sen ha de bra utan ekonomiska bekymmer...Neee...de e bättre o ge en (nu missunnar inte jag dessa människor dessa pengar), men dessa 100 miljoner kunde väl åtminstone bli 5-10 milj. o dela ut till fler, för 100m. e ju ofantligt mycke o jag skulle inte vilja ha såå mycke utan vore lyckligare om fler fick 1-2milj. o hade de gott. Jag skulle va såå nöjd me 1mille o bara få bli skuldfri...
dessa pengar....
Idag har de väl inte hänt så mycke konstigt i mitt liv, så jag har väl inte så mycke konstigt o skriva om, men denna dag e ju inte slut ännu så de kan ju hända att jag återkommer senare.
annars så...ha de gött o kramelii

Inga kommentarer: