torsdag 1 januari 2009

D Finaste jag fått någonsin!!!!!!!! skrivet av June.

" Jag sådde några blommor, en för varje vän. Jag tror de var fyra och särsklit minns jag en. Det blev höst och vinter och blommorna de dog. Men på våren kom de åter men bara tre stod kvar och log. Sedan kom det stora regnet med moln så stora grå. Och nästa gång jag fann dem, så var de bara två. Tillsist så kom då solen med allt det ljus den har och plötsligt står där ensam en liten blomma kvar. Du härdades i solen, Du drunknade i regn, men ett är ändå säkert, Du är en verklig vän" Tack för Dina råd dom är så bra, jag minns dom precis som Du sa. Tack för Din ärlighet, Tack för att Du finns, det värderar jag och allt jag minns. Tack för Ditt skratt och Ditt härliga fnisser, flaggan för Dig, den jag hisser. Tack för tokord som hossman och klapphatt, det gör att vi skrattar som om vi fått fnatt. Tack för Dina tårar som fälls fast gråten är min, Tack för att Du grubblar och ändå släpper mig in. Tack för att jag får höra till din vänskapskrets, den värderar jag enda ut i min fingerspets. Tack för att Du alltid har en stark skuldra att vila huvudet på, Tack för att Du på min väg vill gå. Tack för att våra vägar dom korssa, så många skratt som vi har "lossa". Tack för Dina varma ord i Din spalt, för Dig kommer jag att göra allt. Jag önskar Dig välgång, lycka och friskhet, min vän, och ingenting det kräver jag igen. Jag är glad att bara få finnas till och få dela med mig av mitt liv till Dig. Du är och kommer alltid att vara så där tokgo, glöm aldrig vem Du är! Må bäst min vän, och krya nu på Dig! Ja ja vet, nästduken är där.. Tycker om Dig med, vetdunu.. (",)..Tokkramar till Dig gummangos!!P.s.. har inget hört om jobb, men hoppas att man snart ska iväg igen.. *L*

Inga kommentarer: