fredag 30 januari 2009

Äntligen en ledig helg...

O så skönt o få vara hemma o bara va ledig!!!!! Fixa go mat o smutta på vinet o bara känna sig avslappnad. Ska verkligen ta vara på denna helg för sen ska man iväg på torsdag igen o JOBBAAAA..... jag trivs där ute på böljan den blå men de blir lite jobbigt när man bara får åka helger...menmen, va gör man inte för o hämta hem en slant.
Veckan har gått fort o va har man gjort...börja me o sova bort en hel dag, mina underbara barn bjöd mig på de..."mamma ska sova för hon har jobbat".. o de skötte sig själva på morgonen, o när jag vaknar me paniken i min kropp 11.30, måndag fm. så hade Johanna fixat en frukostbricka åt sin trötta mor. så goa de e!!!!! De hade ju studiedag o såg till att inget vart gjort just denna dag utan den blev som den blev = en riktig slappar dag.
Resten av veckan har vart....ja...inte mycke inte. Försöker träffa mina kära vänner så gott de går..Ninni en dag o Ann-Louise en...tur jag har er så man kan åka till o ta en fika o tjata lite.
Försöker hitta ett jobb oxå som får mig o stanna hemma, men de ser dystrare ut. Här finns de inga jobb o då får man väl söka sig utanför stadsgränserna. Har ju iaf båten o åka till sålänge.
mmmm.....luktar gott från köket :))
Har haft en rolig fm. me Petra o Janne på Facebook idag...tänk va kul de blir bara att jag skulle gå o klippa mig o Janne me...tack för allt kul idag......e inte riktigt överens me mitt huvud just nu, så jag får nog sticka iväg till frissan igen på måndag för o klippa lite till. Vet inte varför de inte blir som jag tänkt mig o j...a hår!!!!!! kanske ska ta bort allt o gå i ide ett år sen. HJÄLPPPP!!!!
Nu ska jag återgå till spisen o fixa bästa fredagsmiddan o fortsätta på vinet...mumm så gött de e.
sen får man se hur kvällen blir.
Ha en trevlig helg allahopa där ute o vi höres snart igen
Krameliiiiiiiiiiiiiii

Inga kommentarer: