måndag 19 januari 2009

Hemma igen..

Då va man hemma igen då efter en kuuul helg på Galaxy. De va inte så mycke passagerare ombord denna helg, så att jobba va helt lugnt o så hade vi bra kul oxå. June, Tobbe o jag roa oss lite fred.kväll i Starligtht m några kockar o sen stängde vi discot =)) o upp o jobba tidigt på morgonen....inte så kaxiga kanske, men de va de värt för alla dessa goa skratt man får ihop me sina goe vänner jag har där...TOBBE O JUNE!!!!!! Ni e bara såå bäst!!!!
Får se om man får åka iväg i helgen igen...de e ju inte komplett gäng ombord om jag e hemma...eller hur!?!?!
Här har de kommit snö o man blir lite piggare av de när de lyser upp, o så hoppas vi att sjöjungfrun byggs upp denna vecka eller kanske jag inte hinner de nu heller.
Ska bara mojja mig idag o krama på mina barn o inte göra så mycke mera.
Ha de gött där ute!!
Kramelii

Inga kommentarer: