fredag 9 januari 2009

Hallååå där ute...

Hej!!! de va en tid sedan. Har repat mig hyfsat efter flunsan o känner mig väl någorlunda för o skriva ner några rader bara. Ja...bättre har man ju haft de, gällande hälsan, o man ska väl inte gnälla, men de har jag inte haft varken ork eller röst till o göra, så jag kanske kan gnälla lite här o nu!!! Inte då!!! HUR HAR NI HAFT DE MINA KÄRA VÄNNER???? Vet ju ingenting numera, isolerad o tyckt synd om mig själv, så jag har inte brytt mig om er ALLS!!!!! Har ni de bra på de nya året???? hoppas de! MISS U !!!!!
De lilla jag vart här vid datorn, så har jag väl mest varit inne på Marias blogg o kikat, o va gör man där...om inte bara drömmer sig bort till paradiset i Thailand o följer hennes/familjens liv där nere o bliir sååå avig på de!!! Maria!!!! Missförstå mig rätt!! Jag tycker de e underbart att ni får vara där o jag förstår oxå att de e speciellt oxå för er o leva där!
O jag skulle väl bara kunna göra som alla andra som flyttat ner dit o har de underbart i paradiset, bara jag hade idén om va jag skulle sysselsätta mig me där för o överleva o ha de bra me hela familjen??? Den idén kommer nog fram så småningom hoppas jag/vi, o att man kan bara: pack ihop o dra! Tack Maria för din blogg!!! de har fått mig o må bättre o börja söka mer efter äventyret i livet, o som jag brukar säga o även du...man lever bara en gång!!! ta vara på de o lev, o gör de som du drömmmer om...verkar de omständigt, så...leta efter vägarna som leder dig till de.
hmmm.......... förhoppningsvis hittar jag dit en dag i mitt liv.

Idag kände jag en härlig smak i min mun =) snutta lite på vin o de va väl de goaste jag känt på 14 dar!!!!! o tacos åt vi ikväll, o de va oxå såå gott!!! så man börjar vandra åt rätt håll, me o bli helt frisk från skiiiten som suttit i så länge. (hatar o va sjuk!)

Har inte hört nåt från båten på länge heller...vill ju jobba!!!!!!!!!!!! så nu hoppas jag verkligen att de dyker upp nåt här hemma som passar mig, så jag får vara nära, mina kära. Annars får man väl börja skola om sig helt o tänka på sina drömmar mera =))) Man vill ju bara ha en trygghet här i livet, när de gäller jobb.

Har tyckt att detta me blogg har vart lite tungt vissa dagar. Vet inte va man ska skriva om, o hur man ska skriva ner de. Men men...de blir som de blir. Jag känner oftast att de har kännts skönt o skriva ner några rader, o sen om ni läser klart de... e upp till er, men jag mår bra av de o jag kommer o fortsätta me de. Vet aldrig om de e någon där o läser de heller...men, spelar roll....mina fingrar dansar runt här o de ger mig en inre ro.

Nu....jag trött!!!
Love U All!!!

Inga kommentarer: