torsdag 4 december 2008

Veckan som varit...

Tänka sig...va fort veckorna går. Snart fredag igen o helgen me vila o myspys o sånt som hör helgen till, fast jag får nog bita ihop o skippa de denna helg. Har packat o ska iväg på skutan igen o paddla över Östersjön...hmmmm. Visst de ska bli kul o göra de, men alldeles för kort tid bara. Kommer hem på söndag igen. O sen hoppas jag att jag kan åka snart igen o dra hem slantarna innan jul, för barna har väl fixa flera meters önskelistor me tv-spel till datorer o dyl o vem f...n har pengar till de i dessa finanskris dagar!!!! jaja....nåt kul ska de väl få av tomten.
Jaha...o denna vecka va väldigt händelserik iaf.. ;-)) allt kan man väl inte nämna här för då blir man väl slagen i magen hihii...men de som vet va jag tänker på de småler när de läser detta..(eller hur Lotta???) Kul va de iaf såhar när man tänker på de efteråt, nu blir ni bra nyfikna ni som inget förstår ;)
Känns kul att jag haft sån flitig kontakt me Claes fr. Cinderella oxå, de e en riktig kick de, han e alltid go o glad o sprätter omkring så man bara ler när man tänker på han....saknar han mycke från båten, men gläds åt kontakten via facebook. Tack Claes!!!!! för att du e den du e!!!
..o så har man ju hjälpt Magnus som fick ont i ryggen. Va i kontakt me han idag o han va mycke bättre. Vilken tur.
Ja, veckan har vart bra, fast den e ju inte riktigt slut ännu. Jag ska ju på Alien-båten o där vet man aldrig va som händer, så jag kanske har mycke o skriva om på måndag när jag sitter här igen.
Nu ska jag nanna mig o önskar alla en riktigt trevlig helg o förhoppningsvis att snön e kvar så ni kan roa er ute me alla snöglada barn!!! De ska jag göra om de finns snö kvar till veckan o då ska de snurras snöbollar av alla de sorter o storlekar o de ska formas till en SJÖJUNGFRU!!!!!
Ha de gott o kram på er.

Inga kommentarer: