måndag 22 december 2008

"Julen e häär.......

Jaha...då va den snart här...JULEN!!!! Hur går de för er där ute me allt julstök o ståhej hit o dit??? Ingen stress hoppas jag!!! Ja...jag själv har väl försökt o inte stressa till de, men måste erkänna att de blir aldrig som man tänkt sig ;) de dyker ju upp saker o ting som man inte har planerat in riktigt o då spricker tidsschemat totalt. fast de gööör inget för de e ju alltid trevliga saker som dyker upp o man får se de positiva i de hela ;)) Har väl allting under kontroll o Jansson ligger i ugnen o gosar till sig o doftar sååå gott. Hällde faktiskt upp ett glas vin oxå för o känna av att man e lugn o bara mår gött så här dagarna innan. Julklapparna e väl fixade oxå....(tror jag) hoppas man inte har missat någon!! de e lite småting me maten som ska inhandlas imorgon o sen e de bara o köra på o fira jul även detta år. O sen när den e över så sitter man o funderar över va fort allting gick o återigen...varför detta stök o bök me denna dag??? fast de har ju sin charm o mysfaktorn e på högsta nivån då, tycker man ju, så va gör man.....JOOOOO!!!!! man börjar längta efter våren o den ljusa tiden som gör oss så pigga o glada på alla sätt o vis!!! ååååh...tänk va härligt!!! o va har detta nya år att erbjuda för nya äventyr????
Hoppas ni alla får en riktigt god o trevlig jul me massor av glada minnen o fina klappar, o tänk på figuren!!!!! men , de blir ju nyårslöftet igen...att man ska hålla igen inför kommande badsäsongen ;))) ELLER HUUR!!!
O jag hoppas verkligen att Lotta o Kent inte stressa ihjäl sig inför denna jul!!! Ni får ju några dagar ledigt sen, så de va de väl värt?? hihiiii....kram på er båda!!!!
Nu ska jag gå o smaka av Jansson som e färdig o ta mig lite glögg o bara småpyssla lite.
TILL ER ALLA FRÅN MIG......EN RIKTIGT GOD JUL!!!!!! O MASSOR ME KRAMAR

ps. glöm inte kyssen under misteln! ds.

Inga kommentarer: